Schrijf je in en word lid van de Oranjevereniging Stolwijk

Als Oranjevereniging doen wij ieder jaar ons best om van Koningsdag een onvergetelijke dag te maken! Dat begint al in de week daarvoor met het feestelijk versieren van ons dorpsplein. Daarnaast ondersteunen we activiteiten, feesten en andere evenementen in Stolwijk. Dat kan helaas niet kosteloos. Wij kunnen jouw steun goed gebruiken!

Word daarom lid van onze vereniging voor maar € 8,- per jaar!

Zo kunnen wij blijven doen wat we doen en waar mogelijk nog een beetje meer. Schrijf je hieronder in. Dankjewel!

Wil je meer doen dan een lidmaatschap afsluiten? Meld je dan aan als bestuurslid! Je bent van harte welkom in een jong team van enthousiaste personen die maar één doel hebben: leuke dingen organiseren voor de inwoners van Stolwijk. Stuur een mailtje aan secretariaat@oranjeverenigingstolwijk.nl voor meer informatie.